zondag 12 december 2010

Mijn eerste award

Ik heb mijn eerste award gekregen van Karin. Karin bedankt hiervoor, ik vind het heel erg leuk

                                                        http://karinsartscrap.blogspot.com/


En nu moet ik nog 8 dingen over mijzelf vertellen.Ik vind dat best moeilijk maar weten jullie dat :

1-    Ik een nieuwjaarskind ben, want ik ben op 1 januari jarig
2-    Ik geen koffie drink maar wel veel thee in veschillende smaken
3-    Mijn lievelingskleuren rood en lichtpaars zijn
4-    Ik graag naar de hobbywinkel en creabeurs ga
5-    Ik daar dan teveel geld uitgeef omdat alles zo leuk en mooi is :)
6-    Ik ook computerspelletjes speel, meestal puzzelspelletjes
7-    Ik soms lekker lui kan bankhangen en tv kijken
8-    Ik altijd tijd te kort kom

Nu nog de award doorgeven aan mijn volgers. Dan ben ik snel klaar want ik heb nog niet zoveel volgers :)

Ik geef de award door aan :

Dames als jullie het leuk vinden kan je de award meenemen.

1 opmerking:

*Ellen* zei

gefeliciteerd met je verdiende award, en bedankt dat ik hem van je krijg, voel me er zeer vereerd mee en ik ga je naam bij de betreffende award vermelden