maandag 27 december 2010

Supersnelle kerstkadootjes

De kerst is alweer voorbij maar had eerder geen tijd om ze er op te zetten. Ik vond het toch niet zo leuk om een kadobon en geld zomaar te geven dus toch maar heel snel er iets omheen gedaan. Ik had ongeveer 2 uurtjes de tijd daarom moest het heel eenvoudig. Was eigenlijk niet de bedoeling want nu wisten ze gelijk wie het had gegeven en als je lootjes trek hoor je dat eigenlijk niet te weten, maarja achteraf wist toch iedereen het al :) dus was het niet zo erg. De ontvangers vonden wel heel leuk gedaan.
Zelf heb ik de Crop a Dile Big Bite met opbergkoffertje gekregen, waar ik heel blij mee ben :):)
Het waren hele gezellige dagen.




2 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

terwijl je het zo vlug hebt gedaan zien ze er prachtig uit.
hele mooie doosjes.

groetjes karin

Gea van den Driest zei

Beste Wil.

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en nog vele gezonde jaren toegewenst.

www.komoptegenkanker.nl

Groetjes van Gea.

Bij deze wens ik jou en je familie een gezond en liefdevol 2011.