zondag 16 januari 2011

Kaartje met Helena stempel

Het is een tijdje geleden dat ik een kaartje heb gemaakt. Dat komt omdat ik mijn stempels heb gereorganiseerd  wat een heel karwei was. Ik heb nu  afdrukjes in een map zitten met het nummer van het (cd) doosje waar ze inzitten erbij, dat zoekt makkelijker. Ook heb ik mijn scrappapier opgeruimd, dat zit nu in  hangmappen in een box (van Kees) wat heel overzichtelijk is.
Dit kaartje is met een stempel van Helena die ik met de copic's heb ingekleurd.


3 opmerkingen:

*Ellen* zei

prachtig is dit schattige en vrolijke kaartje

KarinsArtScrap zei

nou wil je hebt een prachtige kaart gemaakt en heel mooi ingekleurd.


groetjes karin

Ellen zei

Leuk kaartje Wil! Enne...heel wijs om alles zo lekker op te ruimen, maakt het allemaal wat overzichtelijker (ik spreek uit ervaring, zullen we maar zeggen!).

groetjes, Ellen