zondag 6 maart 2011

Zakdoekdoosje

Gisteren naar de demodag van Doe@ding geweest. Wat was dat daar gezellig, en wat een mooie kaarten, doosjes e.d. heb ik daar gezien echt schitterend. Ik heb mijn aankopen beperkt gehouden maar dat was wel moeilijk hoor  met al die mooie spulletjes daar :) Ook weer een paar doosjes distress inkt gekocht en papier om hiermee intekleuren. Binnenkort ga ik dat uitproberen want lijkt me heel leuk om te doen. Maar eerst moest ik nog een doosje afmaken.
Dit doosje voor papierenzakdoekjes heb ik gemaakt met een digiplaatje van http://www.dulemba.com  en is ingekleurd met de copics. Ik weet niet waar het papier van is want dat heb ik ooit eens ergens uit een uitverkoopbak gevist. Het hartje is een stans van Nellie Snellen.


4 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wil wat een prachtig doosje heb je gemaakt.
en je afb is ook harstikke leuk.

groetjes karin

Ellen zei

Het is een heel mooi doosje geworden, je zou bijna wensen dat je verkouden bent. Hoewel.... er gewoon naar kijken is ook leuk natuurlijk!

groetjes, Ellen

Marlies zei

Ik ben via de blog van Karin bij jou terecht gekomen, wat maakt je leuke dingen! Deze doosje is ook heel schattig, lief afbeelding en mooi papier. Ik ben je ook gaan volgen.
groetjes, Marlies

Kirsty Vittetoe zei

Pretty and cute all in one, thanks for sharing!

hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/02/march-kit-preview-day.html