dinsdag 14 februari 2012

Post-it easelkaart

Dit easelkaartje heb ik gemaakt voor een wedstrijd bij de club Kaarten maken met Tiets. Je moest de digistamp gebruiken van Sylvia Zet ( http://sylviazet.blogspot.com/) Ik heb papier van S.E.I. gebruikt. Deze heb ik ook voor mijzelf gemaakt om op mijn werk op m'n buro te zetten. Ik ben altijd mijn post-it blokjes kwijt omdat  iemand het even gebruikt en dan vergeet terug te leggen. Dat is niet zo erg hoor, maar wel lastig. Ik hoop dat het helpt. 





3 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

o wil dit is schitterend.
wat een prachtige stempel en geweldig ingekleurd.
super mooi gemaakt.

groetjes karin

Ellen zei

Heel leuk gedaan! Goed idee ook, is je buro ook gelijk opgefleurd (als dat nodig was :))

groetjes, Ellen

Marlies zei

Wat een super mooie en hele vrolijke notitie blokje. Heel mooi gekleurd en het heel leuk staan op je buro! groetjes, Marlies