woensdag 18 april 2012

Have a nice day

Het is al weer een tijdje geleden dat ik wat geplaatst heb en dat komt voornamelijk door tijdgebrek. Ik ben ook nog met een ander project bezig n.l een minifotoalbum en daar gaat veel tijd in zitten maar het is heel leuk om te doen. Als het helemaal af is laat ik het wel zien.
Maar nu eerst deze kaart. Het is voor een digiwedstrijd op de club Kaarten maken met Tiets. De digi is van Krista ( http://www.etsy.com/shop/SaturatedCanaryDigis?ref=em ) Ik heb papier van Maya Design gebruikt en het plaatje ingekleurd met de copics.



5 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

o wow wil wat een schitterende kaart.
super mooi ingekleurd en een prachtig model kaart.

groetjes karin

Kitty zei

Schitterend kaartje mooi model,papier en digi.

Groetjes Kitty

Katja zei

Ik vind hem prachtig en zo gaaf ingekleurd. Ik probeer zo vaak met rood in te kleuren maar ik krijg het niet zo mooi hoor. Welke kleuren rood heb jij gebruikt als ik vragen mag?

Mijn complimenten voor deze kaart. Een klein kunstwerkje!

Gr. Katja

Marlies zei

Wauw wat een super mooie kaart!! Leuk model, mooie kleuren en een geweldige digi!! Prachtig gemaakt!! groetjes, Marlies

Ellen zei

Mooi hoor! En wat is deze stempel LEUK!

groetjes, Ellen