dinsdag 7 augustus 2012

Eerste fotoboekje

Het fotoboekje is al een tijdje af maar nog geen tijd gehad om het te plaatsen. Maar nu is het zover. Het was een workshop in Bergen op zoom.De omslag zelf was niet moeilijk om te maken maar wel lastig om in elkaar te zetten, ik ben een pietje precies dus alles moest netjes zitten en recht nou dat viel nog niet mee. Maar ik heb er veel van geleerd. Sommige dingen zou ik een volgende keer anders doen. Het papier wat ik heb gebruikt is van BoBunny de lijn Gabrielle. Ik zet niet het hele boekje hier want dat zijn te veel foto's. Dit is het resultaat. Onder het blad met de tekst Lissabon zitten ook nog foto's.














2 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wow Wil wat gaaf helemaal super gedaan.

groetjes karin

Ans S. zei

Wat een super gaaf fotoboek heb je gemaakt, het ziet er prachtig uit.
Ik heb je kaartjes ook bewonderd, mooi hoor!!!

Groetjes Ans